10 způsobů, jak nejrychleji zhubnout

Jíst méně kalorií a zpracovávat je, to je nejlepší způsob, jak zhubnout. Ale pokud to již děláte a rádi byste zhubli rychleji, mohou Vám tyto rady pomoci získat rychlejší výsledky.


1. Jezte více občerstvení a menší jídla

Jíst více jídel za den se může zdát jako nejlepší rada, když se snažíte zhubnout. Nicméně, jíst menší jídla často vyvolá předpoklad, že se urychlí metabolismus a pomůže spálit více kalorií. Jíst každé tři až čtyři hodiny také brání v získání pocitu hladu a přejídání se nebo jedení špatného druhu potravin.

Klíčem k svačině a pravidelnému stravování, zatímco stále hubnete je, že musí jít o malé občerstvení, zdravé výživy. Důležitá je také velikost Vašeho hlavního jídla a také kalorie kompenzovat v pravidelném stravování.

Pokud stále jíte stejné množství potravin v hlavních jídlech a také přidáte občerstvení, je pravděpodobné, že budete konzumovat více kalorií, což vede k nárůstu tělesné hmotnosti, spíše než ke ztrátě. Ideální občerstvení mezi jídly jsou ovoce, nízkotučný jogurt přírodní, ořechy a semena, saláty nebo malá plechovka tuňáka ve vodě na celozrnné sušenky.

2. Jezte polévku před jídlem

Studie prokázaly, že účastníci, kteří spotřebují polévku před hlavním jídlem, mají tendenci jíst méně kalorií, celkově ve srovnání s těmi, kteří jedli jen hlavní jídlo. Polévka je na vodní bázi a má vliv na plnění, což znamená, že obvykle se jí méně jídla, které následuje.

Mnoho polévky je také málo kalorií, a tak je to ideální způsob, jak naplnit bez práce mnoho energie navíc. Pro více výživy je možnost vybrat polévky ze zeleniny a spíše čiré polévky než smetanové.

3. Přidat posilovací cvičení do osobního tréninku

Chcete-li spálit více kalorií, potřebujete zvýšit svou svalovou hmotu. Toho lze dosáhnout tím, že včleníte nějakou formu posilovacího cvičení do svého tréninku. Zvedání váhy nebo dokonce jen posilování za použití vlastní tělesné hmotnosti na tréninku, může být prospěšné při zvyšování svalové hmoty.

To znamená, že spálíte více kalorií, když jste v klidu, což může pomoci urychlit hubnutí.

4. Zvyšte intenzitu tréninku

Pokud trénujete, ale už chcete vidět rychlejší výsledky, může být dobrý nápadem urychlit tempo. Bylo prokázáno, že vysokou intenzitou cvičení spálíte více kalorií za kratší dobu, než v ustáleném stavu cvičení, takže můžete nejen zrychlit vaše hubnutí, ale také ušetřit čas.

5. Více pohybu

Pokaždé, když se budete pohybovat, spálíte kalorie. Pokud máte pocit, že nemáte čas ani energii na více tréninku, zkuste přidat více náhodných cvičení, aby se urychlilo hubnutí. Jděte nahoru po schodech, nechte auto doma a jeďte na kole nebo běžte pěšky do práce nebo obchodu, hrajte si s dětmi v parku, uklízejte dům, nebo se dokonce můžete pohybovat ve svém místě v práci. Všechny tyto aktivity pomáhají spálit více kalorií.

6. Změna rutiny

Naše tělo se rychle přizpůsobuje rutině, takže pokud cvičíte stále stejně, vaše tělo není tolik efektivní při spalování kalorií. Chcete-li dostat míč do hry a nastartovat metabolismus, zkuste s cvičením něčeho nového.

Ať už je to úplně jiný sport, nebo prostě tím, že do některých nových činností zkusíte odporové cvičení nebo vyšší intenzitu intervalů, může to být dost na spálení pár kalorií a zrychlí to hubnutí.

7. Jezte více potravin na vodní bázi

Potraviny, které mají vysoký obsah vody, mají tendenci mít nižší obsah kalorií než jiné potraviny, a proto jsou skvělou volbou při snižování kalorií.

Když držíte dietu, může myšlenka na méně jídla skličovat. Pokud ale zvýšíte svůj příjem potravy na bázi vody – např. ovoce, zelenina, polévky a také potraviny s vyšší hustotou energie, pak můžete jíst hodně a zároveň získat živiny, které potřebujete.

8. Pijte více vody

Pít hodně vody je nezbytné pro zdravé tělo, kůži i hubnutí. Základní myšlenkou k urychlení metabolismu je být dobře hydratován. To znamená, že spálíte kalorie efektivněji a ty pak i zasytí, aniž by přispěly k nechtěné energii v jídelníčku.

9. Zbavte se pocitu bezedně jíst

Lidé držící dietu jsou často překvapeni, že nezhubnou rychleji i když své kalorie sníží dostatečně. Pokud je to i Váš případ, dobře zhodnoťte své stravovací návyky a ujistěte se, že zde nejsou žádné kalorie plížící se do Vašeho jídelníčku.
Okusování zbytků z lednice, lízání mísy při pečení nebo dojídání zbytků z dětských talířů přispívají ke kaloriím a je třeba se jim vyhnout, pokud je to možné. Vytvořte si seznam všech potravin, které jíte po dobu jednoho týdne a zaměřte se na případné problémové oblasti, které by mohly zpomalovat hubnutí.

10. Postavte se proti problémům s jídlem

Nastavením pravidel a výzev v jídelníčku můžete získat kontrolu nad svou tělesnou hmotností. Pokud zjistíte, že svých výzev dosahujete jen na chvíli, určete si pravidlo druhé porce jen jednou za týden.

Pokud nejste zvyklí jíst hodně zeleniny, sami si dejte za cíl jíst salát každý den po dobu jednoho týdne. Vyřešením dosažitelných problémů získáte motivaci pokračovat, a tato motivace Vám může pomoci dosáhnout Vašeho cíle rychleji.

Post Navigation