Dvacet jednoduchých způsobů jak zhubnout – 1. díl

Hubnutí může být složité a mnoho diet a plánů, jak shodit přebytečná kila jsou odpuzující, nehumánní a často velmi drahé. Nicméně i malé změny dokážou zázraky a tady jsou ty nejjednodušší způsoby jak zdravě shodit přebytečná kila. Pamatujte, že čím více rad uvedených níže si vezmete k srdci, tím snazší pro vás bude shodit přebytečné kilogramy. Hlavní myšlenkou celkového dietního plánu je vysoký výdej kalorií zároveň s nízkým příjmem.


Jezte menší porce

Menší porce se rovnají méně kaloriím ve stravě. Jednoduše začněte snižovat všechny vaše porce na třetinu. Pomoct by vám v tom měli menší talíře, díky nimž to nebude natolik skličující záležitost.

Vybírejte produkty s nízkým obsahem tuku

Nízkotučné produkty mají často méně kalorií než ty vysokotučné. Začít můžete u mléčných výrobků, pozor si ale dejte, jestli tuk nebyl nahrazen cukrem. Cukr by totiž udělal z nízkotučného výrobku mnohem více kaloričtější potravu, než je plnotučný výrobek.

Jezte více ovoce a zeleniny

Ovoce a zelenina jsou plné živin, zároveň však mají nízký obsah kalorií. Ovoce poslouží jako zdravá svačinka, zatímco zelenina by měla představovat poměrnou část každého jídla.

Jezte více vlákniny

Vláknina nám navozuje pocit plnosti. To znamená, že nemáme potřebu tolik jíst a zůstaneme déle sytí.

Víc se hýbejte

Abyste spálili co nejvíce kalorií během dne, je dobré se hýbat, kdykoliv k tomu máte možnost. Může se jednat buď o organizované cvičení nebo jakoukoliv náhodnou aktivitu jako je jízda na kole, chození do práce po svých, používání schodů místo výtahu či nakupování během vaši přestávky místo sezení u pracovního stolu.

Pijte více vody

Budete se možná divit, ale hlad je často převlečená žízeň. Proto kdykoliv pocítíte hlad, je dobré vypít trochu vody, abyste se přesvědčili, zda se opravdu jedná o hlad, nebo je to pouze žízeň. Voda nás taktéž zasytí, přitom nepřijmeme žádné kalorie. Je proto výborným prostředkem pro hydrataci.

Dělejte si poznámky o tom, co jíte

Zapisujte si vše, co přes den sníte. Pomůže vám to vyvarovat se mnoha chyb, které při dietě děláte. Vážně, mnoho lidí je pak překvapeno, kolik kalorií proklouzne do jejich jídelníčku, aniž by si toho nějak všimli.

Pijte méně alkoholu

Alkoholické nápoje mají vysoký obsah kalorií, už ze samotného alkoholu nebo z přidaných cukrů a sacharidů, které jsou v nápoji přítomny. Je velice snadné přijmout mnoho kalorií navíc pitím alkoholických nápojů. Tyto kalorie vám však nedají žádné výživové hodnoty, naopak zajistí přijaté kalorie navíc. Co je horší, je fakt, že po několika drincích je větší pravděpodobnost, že budeme hladoví a budeme jíst nezdravou stravu, která znamená ještě více nepotřebných kalorií navíc.

Zvyšte intenzitu a trvání svého cvičení

Pravdou je, že více intenzivní cvičení nebo cvičení, které má delší trvání spálí více kalorií. Krátké sprinty s odpočinkem jsou nejlepším pomocníkem v pálení kalorií, zejména pokud máte málo času.

Cvičte se zátěží

Cvičením se zátěží nebo váhou vlastního těla zvýšíte svou svalovou hmotu, zrychlíte metabolismus a tím spálíte více kalorií. Také tak vylepšíte vzhled vaší postavy.

Zbývajících deset způsobů očekávejte v dalším díle.

Pokud se vám článek líbil budeme rádi pokud článek budete sdílet se svými známými na sociálních sítích.

Post Navigation